Nyårsafton med lillasyster <3

alla <3

Hejsan , idag vaknade jag vid halv 3 och sedan skulle jag åka hem t min lillasyster , men skulle packa & käka , och jag käkade fläskfilé med sån här potatis nånting , och sedan satt jag lite vid datan & sen började jag packa och sen åkte jag t lillasyster och så chillade vi hemma hos emma lillasyster då , det var jag , lillasyster , afrah , sagal , faiza senare kom cilla , asha , faiza O , sanela , asfi haha fyfan vad kul vi hade ;D den här dagen/kvällen är lätt oförglömmlig!
men iaf sen var vi hemma hos emma lillasyster i flera timmar och hade på musik & vi drack lite cider oxå som ni kanske ser på bilden där ;) och senare började 12 slaget närma sig , så halv 12 började jag byta om och sånt sen gitta vi ut och smällde massa smällare och vi skrattade så jävla mkt asså hahah omg jag kom ihåg burken som vi la en smällare i sen när de smällde hoppade den upp haha fan va fett kul asså ! sen så gitta alla hem typ så vi gick hem t marie ( emmas granne , och min gamla klasskompis , så var vi där och haha emma lillasyster fick skrattattack hela jävla tiden haha helt jävla kul och sen kollade vi på filmen a cinderella story , (stavning) såå jävla bra är den !! och sen haha jag & emma vi deckade på marie's säng haha helt skojsigt , haha sen vaknade vi och sen gick vi hem vi kom vid 8a på morgonen ungefär och sen la vi oss och låg och prata en stund sen så somna vi ! en tvä rolig nyår , tack så mkt helt underbart <3 , men näästa ska bli ännu bättre ! och nu sitter jag här med min lillasyster vi ska fixa oss nu och gå ner t kortedala torg & käka pizza och köpa min djungelvrål som ja har tjatat om (a' men alla får fan ha de gött ! pussar & kramas jääcqi =) .


Kommentarer
Postat av: Marie

haha det var kul :)

2009-01-03 @ 04:46:47
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0